ODLUKE UPRAVNOG ODBORA

Prva sjednica Upravnog odbora održana 12. prosinca 2022.
Nazočni članovi UO: Vlaho Zlošilo, Tomislav Musić, Ana Rajić, Sulejman Islamović i
Gordan Markotić

  1. Za tajnika Šahovskog kluba Dubrovnik jednoglasno je izabran Predrag Zerdo
  2. Zbog promjene lokacije klupskih prostorija mijenja se i adresa kluba koja
    sada glasi: Liechtensteinov put 12, Dubrovnik

Druga sjednica Upravnog odbora održana 22. prosinca 2022.
Nazočni članovi UO : Vlaho Zlošilo, Tomislav Musić, Ana Rajić, Sulejman
Islamović i Gordan Markotić i tajnik kluba Predrag Zerdo

  1. Prihvaća se predloženi tekst raspisa Opena Sulejmana Islamovića uz manje
    korekcije.
  2. Prihvaća se izjava Bajra Sarića po pitanju sporne uplate od 15. prosinca. Konstatiramo da Klubu nije nanesena financijska šteta.
  3. Donesena je odluka o članarini za 2023. (nadalje), a ona iznosi 24 eura za sve zaposlene odnosno 12 eura za nezaposlene, djecu, studente, umirovljenike i osobe s invaliditetom. Članovi kluba samostalno plaćaju godišnju registraciju pri Hrvatskom šahovskom savezu, uz mogućnost da na temelju buduće odluke UO Klub snosi trošak registracije igračima natjecateljskih ekipa.
  4. Tajnik kluba će napraviti formular pristupnice i /ili obnove članstva radi ažuriranja članstva. Nužni podaci koji se traže su: ime, prezime, OIB, datum i mjesto rođenja, datum pristupanja klubu, vrsti članstva, i podatku za kontakt (e-adresa, broj mobitela i slično).
  5. Formirana je komisija za popis klupske imovine: Tomislav Musić, Sulejman Islamović i Predrag Zerdo. Inventuru treba napraviti do 31. siječnja.
  6. Zadužuje se tajnik kluba da u komunikaciji s drugim članovima u što skorije vrijeme napravi prijedlog kalendara natjecanja za 2023. godinu. Taj kalendar bit će objavljen na mrežnim stranicama Kluba.
  7. Zadužuje se Ana Rajić da pokrene Facebook stranicu Kluba u što skorije vrijeme.

Treća sjednica UO održana 5. siječnja 2023.
Nazočni članovi UO : Vlaho Zlošilo, Tomislav Musić, Ana Rajić, Sulejman Islamović i Gordan Markotić i tajnik kluba Predrag Zerdo.

  1. Prihvaćen je konačni tekst raspisa za Open Dubrovnik 2023.
  2. Klub trenutno nema dovoljno sredstva za plaćanje igrača za nastup, ali će tijekom godine nastojati osigurati sredstava za tu namjenu.
  3. Službena e-mail adresa kluba daje se na korištenje predsjedniku i tajniku, a otvorit će se još jedna adresa s dodatkom -info.
  4. Pozvat će se dosadašnji članovi preko službene stranice kluba i društvenih mreža da obnove članstvo i napraviti kampanju za upis novih članova.
  5. Tajnik kluba će nadograditi prijedlog kalendara klupskih natjecanja koji je usvojen na skupštini, a dodatno će se organizirati prvenstvo u ženskoj konkurenciji i jedno ekipno natjecanje.
  6. Članovi UO će pogledati ponudu natjecanja Hrvatskog šahovskog saveza koje bi mogli organizirati u Dubrovniku i eventualno predložiti nešto od navedenog.
  7. Tijekom siječnja treba se donijeti odluka o kapetanima ekipa i to do sredine veljače, a kapetani ekipa će dati popise i obaviti proces registracije igrača.
  8. Prostorije Kluba potrebno je održavati jednom mjesečno, a tajnik kluba će se dogovoriti s osobom koja čisti okolne prostorije.
  9. Dogovoreno je da se formira druga muška seniorska ekipa kluba koja će krenuti ove godine sustav natjecanja.
  10. Pokrenut će se osnivanje županijskog saveza. Predsjednik će kontaktirati klubove iz županije i započeti proces.