Prva sjednica Upravnog odbora održana 12. prosinca 2022.
Nazočni članovi UO: Vlaho Zlošilo, Tomislav Musić, Ana Rajić, Sulejman Islamović i
Gordan Markotić
- Za tajnika Šahovskog kluba Dubrovnik jednoglasno je izabran Predrag Zerdo
- Zbog promjene lokacije klupskih prostorija mijenja se i adresa kluba koja
sada glasi: Liechtensteinov put 12, Dubrovnik
Druga sjednica Upravnog odbora održana 22. prosinca 2022.
Nazočni članovi UO : Vlaho Zlošilo, Tomislav Musić, Ana Rajić, Sulejman
Islamović i Gordan Markotić i tajnik kluba Predrag Zerdo
- Prihvaća se predloženi tekst raspisa Opena Sulejmana Islamovića uz manje
korekcije. - Prihvaća se izjava Bajra Sarića po pitanju sporne uplate od 15. prosinca. Konstatiramo da Klubu nije nanesena financijska šteta.
- Donesena je odluka o članarini za 2023. (nadalje), a ona iznosi 24 eura za sve zaposlene odnosno 12 eura za nezaposlene, djecu, studente, umirovljenike i osobe s invaliditetom. Članovi kluba samostalno plaćaju godišnju registraciju pri Hrvatskom šahovskom savezu, uz mogućnost da na temelju buduće odluke UO Klub snosi trošak registracije igračima natjecateljskih ekipa.
- Tajnik kluba će napraviti formular pristupnice i /ili obnove članstva radi ažuriranja članstva. Nužni podaci koji se traže su: ime, prezime, OIB, datum i mjesto rođenja, datum pristupanja klubu, vrsti članstva, i podatku za kontakt (e-adresa, broj mobitela i slično).
- Formirana je komisija za popis klupske imovine: Tomislav Musić, Sulejman Islamović i Predrag Zerdo. Inventuru treba napraviti do 31. siječnja.
- Zadužuje se tajnik kluba da u komunikaciji s drugim članovima u što skorije vrijeme napravi prijedlog kalendara natjecanja za 2023. godinu. Taj kalendar bit će objavljen na mrežnim stranicama Kluba.
- Zadužuje se Ana Rajić da pokrene Facebook stranicu Kluba u što skorije vrijeme.
Treća sjednica UO održana 5. siječnja 2023.
Nazočni članovi UO : Vlaho Zlošilo, Tomislav Musić, Ana Rajić, Sulejman Islamović i Gordan Markotić i tajnik kluba Predrag Zerdo.
- Prihvaćen je konačni tekst raspisa za Open Dubrovnik 2023.
- Klub trenutno nema dovoljno sredstva za plaćanje igrača za nastup, ali će tijekom godine nastojati osigurati sredstava za tu namjenu.
- Službena e-mail adresa kluba daje se na korištenje predsjedniku i tajniku, a otvorit će se još jedna adresa s dodatkom -info.
- Pozvat će se dosadašnji članovi preko službene stranice kluba i društvenih mreža da obnove članstvo i napraviti kampanju za upis novih članova.
- Tajnik kluba će nadograditi prijedlog kalendara klupskih natjecanja koji je usvojen na skupštini, a dodatno će se organizirati prvenstvo u ženskoj konkurenciji i jedno ekipno natjecanje.
- Članovi UO će pogledati ponudu natjecanja Hrvatskog šahovskog saveza koje bi mogli organizirati u Dubrovniku i eventualno predložiti nešto od navedenog.
- Tijekom siječnja treba se donijeti odluka o kapetanima ekipa i to do sredine veljače, a kapetani ekipa će dati popise i obaviti proces registracije igrača.
- Prostorije Kluba potrebno je održavati jednom mjesečno, a tajnik kluba će se dogovoriti s osobom koja čisti okolne prostorije.
- Dogovoreno je da se formira druga muška seniorska ekipa kluba koja će krenuti ove godine sustav natjecanja.
- Pokrenut će se osnivanje županijskog saveza. Predsjednik će kontaktirati klubove iz županije i započeti proces.